dimecres, 11 de setembre del 2013

ELS GEGANTS A LA CADENA HUMANA




11/09/2013 – DAME – Avui dimecres s'ha celebrat una cadena humana. El motiu de llur acte, era per demanar la independència de Catalunya, estava organitzada per l'ANC ( Assemblea Nacional Catalana ).
El Quirze, la Julita, la Carboneta i el Llambrot han estat encantats d'assistir-hi. Això era en el tram 549 – 550, prop de Tordera.
Els músics hem tocat abans de que ens agaféssim les mans; oficialment a les 17:14.
Un cop finalitzat, el Pau ha volgut anar a passejar al gegantó; així que li he omplert d'aigua i hem anat a ruixar a la gent. Hem hagut de tornar abans perquè se'ns ha acabat la bateria.

FESTA MAJOR DE BREDA 

LLAMBROT. El dissabte 7 de setembre (que curiós, setembre comença amb set i és el mes nou). Bé el dissabte 7 de setembre vam anar a la Festa Major de Breda i no em vaig divertir con els altres dies perquè ai las! va ploure molt i ja no tenia gràcia remullar a la gent amb  el meu raig d'aigua que quedava ridícul... Després d'haver sopat , ben tips, vam fer una cercavila nocturna improvitzada. 
Bé, sí que em vaig divertir. Això de còrrer pel la nit pels carrers de Breda també tenia la seva gràcia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada